viernes, 23 de noviembre de 2012

GQ AWARDS PHOTOCALL


Hey guys! How are you?
A couple of days ago in Madrid, was the GQ awards gala of the year. And today I want to show you the looks that I liked. I'd love to know your opinions, write me! 
I Hope you like it . kisses!
_____________________________________________________

¡Hola chicos! ¿Como estais?
Hace un par de dìas tuvo lugar en Madrid, la gala de los premios GQ del año. Y hoy os quiero dejar los looks que más me gustaron. Me encantaria saber que pensais, escribidme! Espero que os guste. ¡Muchos besitos!
_____________________________________________________
Ciao ragazzi! Come va?
Un paio di giorni fa, a Madrid c'è stata la gala dei GQ awards del anno. E oggi vi voglio far vedere i looks che mi piacciano di più. Mi piacerebbe molto sapere le vostre opinioni, scrivetemi! Spero che vi piaccia. Baci!








1. Lara Nieto and Adrien Brody
2. Gala Gonzalez
3. Blanca Suarez
4. Ana De Armas
5. Ariadne Artiles
6. Leonor Watling and Jorge Drexler
7. Laura Hayden
8. Nuria March


Pictures by/ Imagenes de:

http://www.vogue.es/


XOXO


No hay comentarios:

Publicar un comentario